Sector: | Zakelijke Dienstverlening |
Over Gewoon Goede Sollicitanten
Ten einde raad zijn opdrachtgevers wanneer ze bij ons aankloppen. Het eigen personeel hangt met de tong op de knieën. De één na de ander valt uit, waardoor de werkdruk nog hoger wordt. Maar nieuw personeel is niet te vinden.
Automatiseren is een lang en complex project. Recruiters zijn prijzig en geven weinig controle over het proces. Uitzendkrachten en freelancers kunnen een quick fix zijn, maar liever heb je toch mensen in vaste dienst om de stabiliteit en kwaliteit te waarborgen. Zou het niet fijner zijn als je je ideale kandidaten zelf kan werven? Met de voorspelbaarheid van een machine? En volledig op de automatisch piloot.
Dat hoeft niet altijd met gigantische bonusstructuren, zuidas-kantoren of vakanties op kosten van de zaak. Kandidaten vinden het wel fijn als jij als werkgever kan laten zien dat je precies snapt waar zij tegenaan lopen. Dat ze nu geen voldoening halen uit hun werk. Even wat vaker een aai over de bol nodig hebben. Of de financiële ruimte om een huis te kopen.
We hebben een stappenplan ontwikkeld dat empathie combineert met data. Vaardigheden met employment branding.
En diversiteit met automatisering.