Over Inntel Hotels Utrecht Centre
De creatieve, dynamische stad ademt in haar middeleeuwse setting met unieke gewelven en slingerende grachten in deze tijd nog steeds rust en geborgenheid. Het 11 verdiepingen tellende hotel is verbonden met het Centraal Station, met haar ligging op een inspirerend knooppunt een unieke locatie om te ontmoeten, overnachten, vergaderen én ontspannen. Inntel Hotels heeft respect voor mens en milieu en draagt graag bij aan de zorg voor een gezonde planeet en mooie samenleving. Henk Hölscher runt zijn hotel in Utrecht op een commercieel succesvolle manier en biedt tegelijkertijd kansen aan mensen met andere kwaliteiten en een afstand tot de arbeidsmarkt: “Iedereen heeft het recht om mee te doen en het bedrijfsleven moet zijn verantwoordelijkheid nemen.”
Met diezelfde bevlogenheid realiseerde hij voorheen een inclusief personeelsbestand bij Inntel Hotels Resort Zutphen; maar liefst 15 procent van de medewerkers kwam uit de Participatiewet. In onderstaande artikelen leest u meer over hoe Henk Hölscher dit heeft bereikt.
Artikelen over deze partner

Interne begeleiders zijn heel belangrijk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt in Utrecht. Zij maken het mogelijk dat deze kwetsbare medewerkers succesvol aan het werk kunnen. Ter viering van haar… – lees meer – .

Samen met een bont gezelschap MVO-deelnemers vanuit Nederland nam Henk Hölscher van Inntel Hotels Zutphen Resort én ambassadeur Zutphen Scoort deel aan een studiereis naar Texas in de VS. Het programma stond… – lees meer – .

Inntel Hotels Resort Zutphen heeft vorige week voor de tweede keer de PSO erkenning met de hoogste trede ontvangen. Dit meldt de Zutphense Koerier. Ook ontvingen ze de plaatselijke M.B.O. Award. Deze onderscheiding,… – lees meer – .

Nadat Henk Hölscher in zijn persoonlijke leven geconfronteerd werd met onbegrip voor jongeren met een beperking, besefte hij dat het ook op het werk anders moet kunnen. Die overtuiging werd omgezet naar… – lees meer – .

Wie: Henk Hölscher van Inntel Hotels Resort Zutphen Wat: 10% van de hotelmedewerkers gerekruteerd via Delta-Plein Waarom: “De moeite doen voor verborgen talent is de moeite waard” Hoe: Goede communicatie in de… – lees meer – .