15 september 2026

Werkgevers Noord-Nederland: van uitdaging naar actie

Ontdek inclusieve oplossingen voor de arbeidsmarkt van vandaag én morgen. Ga naar huis met nieuwe ideeën én een concreet vervolg.

Praktische informatie

📅 Datum: dinsdag 15 september 2026
⏰ Tijd: 15.00 – 17.00 uur
📍 Locatie: volgt
👥 Voor wie: werkgevers uit Groningen, Drenthe en Friesland

Waar loop jij als werkgever tegenaan? Personeelstekorten, het vinden van nieuw talent, behoud van medewerkers of het creëren van een inclusieve werkcultuur? Tijdens deze sessie ga je in een kleine groep in gesprek met andere werkgevers uit Noord-Nederland. Je wisselt ervaringen uit, bespreekt praktijkvragen en krijgt meer inzicht in welke stap voor jouw organisatie nu het meest relevant is.

Wat levert het op?

  • Inzicht in jouw belangrijkste uitdaging.
  • Inspiratie van andere werkgevers.
  • Een eerste aanzet voor jouw plan van aanpak.
  • Minimaal één concrete vervolgstap.

Maartje de Jonge is kwartiermaker van Inclusiedesk Noord en ondersteunt werkgevers bij het zetten van concrete stappen op het gebied van arbeidsmarktvraagstukken, diversiteit en inclusie. Tijdens deze intervisie begeleidt zij het gesprek en helpt zij deelnemers om hun uitdagingen, kansen en mogelijke vervolgstappen scherp te krijgen.

Aanmelden

Deel dit artikel via: